SNEEUWKLASDAG 6 : 16 januari

Lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal Jarne leven in de gloria . . . in de gloria . . . in de gloria!

Hip hip hip hoera voor Jarne die vandaag jarig is!

Op deze bijzondere dag staat er skiles op het programma! Timmy kwam hard ten val toen hij zich wilde bewijzen voor een mooi meisjes van de Springveer (school van Alsemberg). Gelukkig hield hij er niets ergs aan over.

Tijdens de middag konden de kinderen genieten van lasagne OF omelet met groentjes.

In de namiddag was het tijd voor het monispel. Dit spel speelden we met alle scholen samen. Ze moesten heel wat spelletjes spelen en opdrachten vervullen om de pukkels van de heksen te trekken. : ) Vooral het spel waarin wortels konijnen worden en gevangen genomen worden door de jagers bleek heel leuk te zijn. Juf Nele begrijpt er nog steeds niets van!

Ook werd er weer gezongen vandaag en genoten we van een nieuwe aflevering van het toneel.

AVONDMAAL

Voorgerecht: feta met groentjes

Hoofdgerecht: vis met puree en courgettes OF couscous met rozijntjes

Dessert: vanillepudding

En je zal nooit raden wie alweer op zijn dessert is gaan zitten? Oh jawel hoor, Rémi had vandaag vanillepudding aan zijn broek kleven.

De avondactiviteit was een schot in de roos! We trokken onze skikleding terug aan, alsook onze skihelm en gingen zakglijden! We hebben goed gelachen en kruipen moe maar voldaan in ons bedje.

Vandaag een kort verslagje, het zakglijden heeft wat langer geduurd. De tijd vliegt snel wanneer je een leuke tijd beleeft. Wat de foto’s betreft, we hebben er niet zo veel vandaag. We hebben vooral filmpjes gemaakt die jullie zeker zullen zien op de fotoavond. Morgen veranderen we van dagorde, dit betekent dat we een halfuurtje langer mogen slapen en we in de namiddag gaan skiën.

Vele groetjes van ons allemaal!