er zijn geen afbeeldingen gevonden

Maandag 14 januari.

Deze ochtend werd er alweer druk geflitst. Bij het ontbijt lagen er croissants op ons te wachten.

Deze voormiddag hebben we geleerd over hoogtelijnen, we hebben een bergje gemaakt uit sneeuw waarop we de hoogtelijnen aanbrachten. Vandaag was het echter heel koud buiten, waardoor we vroeger dan voorzien terugkeerden naar het hotel. We speelden er een grappig raadspelletje.

Deze middag stond er lasagne op het menu. Met ons buikje vol gegeten, sprongen we op onze ski’s. Het was erg mistig op de piste, maar wij skiën al blindelings!
Na een heerlijke douche, oefenden we nog even voor de dankavond. Bij het avondmaal kregen we een glaasje kinderchampagne aangeboden, alsook een blikje cola. Dit ter ere van de 50-jarige verjaardag van VOK. Het feestmaal zag er als volgt uit:

Voorgerecht: loempia met groentjes
Hoofdgerecht: vol au vent met frietjes
Dessert: feestgebak

Nadien maakten we ons op klaar voor de dankavond. Elke school bracht een nummertje, wij maakten een heuse circusact. We waren geweldig! Dit danken we vooral aan onze twee supermoni’s! Het filmpje volgt zeker op de fotoavond. Ook de juffen, meesters en moni’s brachten een act. Op het einde was er een powerpoint met de leukste momenten van de sneeuwklassen. We werden er zowaar wat emotioneel van. De sneeuwklassen vlogen voorbij, we kunnen moeilijk geloven dat dit reeds onze laatste nacht hier is! Goed nieuws natuurlijk voor al wie ons heel erg mist.

De kamerprijs ging vandaag naar Remko en Mohamed. Proficiat jongens! Hopelijk houden jullie je kamer thuis even goed op orde!