er zijn geen afbeeldingen gevonden

Dinsdag 15 januari.

Vandaag is het onze laatste dag hierin Valmeinier!
Vanmorgen aan het ontbijt zeiden heel wat kinderen dat deze 10 dagen voorbij gevlogen zijn! Het was hier echt geweldig. Imka mist enkel haar bedje, dat ligt thuis blijkbaar toch beter!
Deze voormiddag gingen we naar de souvenirwinkel, dat vonden de kinderen zeer leuk! Hopelijk zijn de ouders, broers en zussen blij met de cadeautjes die ze krijgen. Al kochten velen natuurlijk ook iets voor zichzelf!
Deze middag was er keuze tussen croque monsieur OF kippennuggets met puree en worteltjes.
Nu gaan we een laatste keertje op de latten staan. We gaan genieten van deze laatste skiles. Na het vieruurtje gaan we ons klaarmaken voor de brevetuitreiking en na het avondeten vertrekken we dan naar huis! Vanavond zal er geen verslagje volgen, dan zitten we immers al op de bus! We hopen dat jullie ons morgenvroeg staan op te wachten wanneer we arriveren. We zouden rond 8 uur toekomen, we zullen de school tijdig laten weten of we wat vroeger of later zullen aankomen.