er zijn geen afbeeldingen gevonden

Zondag 13 januari.

Vanmorgen werden enkele kinderen wakker door de flits van een fototoestel, dit leverde enkele leuke beelden op. De anderen weten nog niet dat zij morgen aan de beurt zijn.
Na het ontbijt vertrokken we naar Valloire met de bus. Onderweg legden de chauffeurs de sneeuwkettingen op de wielen. We maakten in Valloire een prachtige wandeling, het zonnetje was alweer van de partij! Juf Mimi wandelde met ons mee, alsook de mama van Tina. We namen natuurlijk ook nog even tijd onderweg voor wat sneeuwpret. We passeerden ook aan de ezelkwekerij.

Deze middag genoten we van heerlijke balletjes in tomatensaus! Mmmm.
Dan was het alweer tijd voor de skiles. De lessen worden uitdagender en de skimoni’s vrolijker. (Omdat we zo’n geweldig goede skiërs worden!) De lift nemen is nu een fluitje van een cent.
Na het vieruurtje (een heerlijke muffin met chocoladevlokjes en een heerlijk kopje thee) was het even tijd om de leerwandeling van gisteren te bespreken en ons sneeuwklasmapje in te vullen. Daarna kregen we even tijd om de infobladen over de diertjes te bekijken en bestuderen, daarna volgde een dierenquizje. Terwijl we aan het “leren” waren voor het quizje, kwam meester Wim onze reactiesnelheid testen door al gillend de kamer binnen te lopen. Emma was zo geschrokken dat ze de hele gang bij elkaar gilde.

Jullie zijn vast ook benieuwd naar ons avondmenu:
Voorgerecht: kippenvleugeltjes Hoofdgerecht: Pasta met tomatensaus OF koolvis in hollandaisesaus Dessert: abrikozentaart
Ook deze keer was de vis niet zo populair!

De kamerprijs ging vandaag naar de kamer van Mirte, Imka, Imke en Emma. De voorbije dagen was hun kamer nogal een stort, ze hebben grondig opgeruimd en dat heeft geloond!

Vanavond staat er nog een leuk knutselmoment op het programma, het resultaat nemen we zeker mee naar huis. We kruipen op tijd in ons bed, want morgen staat er weer heel wat op het programma!

Veel groetjes vanuit Valmeinier!