er zijn geen afbeeldingen gevonden

Zaterdag 12 januari.

Vandaag staat er alweer een stralend zonnetje aan de hemel!
We kregen bij het ontbijt een hard gekookt eitje aangeboden. Een stevig ontbijtje is nodig, want zo dadelijk staan we weer op de latten. We worden echte professionals op de piste. Met een vers sneeuwlaagje van gisteren en een schitterend zonnetje dat vandaag aanwezig was, was het ideaal weer om te skiën. We zijn na elke skiles wel doodop, een warme douche na de les is altijd welkom!
Deze middag aten we fishsticks OF witte/zwarte pens met appelmoes.
Na een lekkere maaltijd maakten we ons klaar voor het monispel. De moni’s hadden voor ons een groot namiddagspel voorbereid. We werden verdeeld in groepjes, samen met kinderen van alle andere scholen. We moesten ingrediënten zoeken voor de sterrenmaker, dit door allerlei opdrachten te vervullen. Het was een leuke activiteit.
Het menu van deze avond:
Voorgerecht: zalmsalade
Hoofdgerecht: penne met pesto OF kip met groenten rijst
Dessert: chocolademousse

Vanavond is het QUIZ! We werden in groepen verdeeld, de kinderen van Lot en Huizingen door elkaar. Naast een vragenronde, een proefronde, een muziekronde en een fotoronde, losten de kinderen ook raadsels en droedels op. We hadden weer een superdag, nu tijd om ons bedje in te kruipen.
De kamerprijs ging vandaag naar Daan, Jens en Mathias. Profciat jongens!