Dankzij een mooie brief van onze kleuterjuffen over al onze verkeersactiviteiten, werden de klassen van juf Kimberley en juf Katrien uitgekozen om op dinsdag 23 september het exclusieve Aya-evenement van VTM bij te wonen.

De uitstap werd een onvergetelijke ervaring voor de kinderen. Dit stond er op het programma:

• Preview van de nieuwe televisiereeks van Aya
  • Kom en ontmoet Aya, Otto en Belle
  • Spelen op de Aya glijbaan
  • Lekkere Aya hapjes en drankjes
  • Zingen en dansen op het Aya lied
  • Een Aya geschenkje voor de klas

Gastheer was VTMKZOOM-presentator Arne Vanhaecke, ook Vlaams minister van Mobiliteit en Openbare Werken Ben Weyts was er bij.

Als kers op de taart werd het hele gebeuren gefilmd door een cameraploeg van de  nieuwsdienst. De reportage (nog eens) bekijken? Klik hier door naar het VTM-middagjournaal van 23 september. De reportage met onze kleuters in de hoofdrol start op minuut 17:06 en eindigt op minuut 19:00.