er zijn geen afbeeldingen gevonden

Vandaag vrijdag de dertiende… Benieuwd of dit een ongeluksdag was??

De dag begon met een verjaardagslied en de bijbehorende kussen voor Yannick. De hele dag werd hij op zijn wenken bediend voor zijn 12de verjaardag! Van een geluksdag gesproken!

* Yannick was zeer blij met alle verjaardagswensen en het kaartje van alle kinderen.

In de voormiddag trokken we naar een natuurreservaat waar ieder op zijn manier kon genieten: sneeuwballen gooien, sneeuwmannen maken, rustig in het zonnetje liggen en een babbeltje doen …

* Kaat gleed altijd van de berg.
* Conrad maakte een sarcofaag uit sneeuw, dat is eens iets anders.
* Julie vond het een zeer mooie plek om tot rust te komen en van het uitzicht te genieten.
* Imani wiste per ongeluk alle foto’s die hij getrokken had.
* Sarah vond het maken van het filmpje leuk. De goedgelovige Douglas vond het jammer dat het filmpje niet gelukt was, maar dat was een grapje van juf Nele.
* Caro maakte met stukjes ijs/sneeuw leuke vormpjes.

Vandaag was het de grote dag: de beginners namen de eerste keer de skilift. Dit gebeurde niet zonder slag of stoot. Sommigen verloren een ski, anderen vielen en nog anderen hadden een duwtje in de rug nodig van de skimoni. Dus een ongeluksdag??? Nee hoor, eens boven op de berg aangekomen skieden ze al erg vlot naar beneden. Naar boven zou immers moeilijk zijn. De gevorderden trokken naar een ander dorp voor een grotere skitocht.

* Nel is superblij dat ze van groep kon veranderen. Na een paar mindere momenten bij de gevorderden, veranderde ze van groep, nu is haar lach niet meer van haar gezicht te slaan. (Wij ook superblij nu!)
* Eerst ging de lift snel, maar daarna traag. Jolien vreesde even dat ze daarboven moest blijven hangen.
* In de skilift maakte Jonas kennis met een Fransman. Hij ging een heel gesprek met hem aan, maar Jonas snapte er niets van.
* Laura moest zeer dringend naar het toilet, maar aangezien het een geluksdag is, was ze net op tijd terug in de kamer.
* Bij het nemen van jumpkes verloor Julie een ski en die schoof tegen het achterwerk van Rowan die zelf ook gevallen was.
* Niet enkel op de lift stappen was moeilijk, maar ook eraf geraken, zeker als we de ‘baar’ vergeten omhoog te doen.

Avondmaal:
– bladerdeegkoekje met kaas
– stoofvlees met rode kool en aardapperschijfjes
OF
– tortelini
– vanillepudding

Met ons buikje rond genieten van een rustige avondactiviteit? Dat dacht je maar. We strekten onze benen tijdens een dansavond onder leiding van onze fijne moni’s (zie foto).

En dan nu… SLAAPWEL!

PS 1:  We wensen ook Wout, de broer van Kaat, een gelukkige verjaardag! (wel een beetje te laat)

PS 2: We trokken een foto van het prachtige uitzicht om jullie daar in België toch een beetje jaloers te maken. : )