Beste ouders,

Vandaag gaat m’n laatste maand als directeur van onze school in. Achter de schermen werken we al een tijdje aan mijn opvolging. Dat gebeurt volgens een vastgestelde procedure. De tijd was echter te kort om de hele procedure af te werken. Deze zou nu starten in het voorjaar zodat we tegen eind juni kunnen zeggen wie er op 1 september directeur wordt.

Het gemeentebestuur zocht intussen naar iemand die de school van binnenuit kent om het lopende schooljaar af te werken.

Ik ben zeer blij jullie te mogen vertellen dat we in Greta Debremaeker de juiste vrouw gevonden hebben. Greta kent de school en z’n manier van werken door en door. Zij zal er voor zorgen dat het lopende schooljaar op een vertrouwde manier wordt afgewerkt.

Naast de ondersteuning van het vierde leerjaar krijgt ze de laatste maand ook de kans om in haar nieuwe functie te groeien. Op die manier kunnen we er samen voor zorgen dat de overgang en de rest van het schooljaar vlekkeloos verlopen.

Voor ouders van onze kleuters… Wie is juf Greta?

Juf Greta geeft al meer dan 25 jaar les op deze school. Heel wat kinderen (en ondertussen ook al enkele mama’s en papa’s…) kenden haar als hun juf van het eerste leerjaar. Nu neemt ze al een jaar of tien met veel enthousiasme het vierde leerjaar voor haar rekening.

Mocht er iemand van jullie nog vragen hebben, dan kom je maar langs…

Vriendelijke groeten,

Jo Vander Meylen, directeur