Beste (groot)ouders,
Morgen vieren we zoals gewoonlijk carnaval met de hele school. Tot nu toe waren de weergoden ons steeds goedgezind.
Maar door de weersvoorspellingen van de komende dagen en in het bijzonder vrijdag (regen, buien met smeltende sneeuw en temperaturen van 0 tot 6°C), hebben we beslist om de stoet en de dansjes op het plein niet te laten doorgaan.
We willen jullie zeker niet teleurstellen en nodigen iedereen uit om onze dansjes te komen bewonderen op school.
De kleuters dansen op hun speelplaats om 10.30u. en de leerlingen in de lagere school om 11u. Nadien zetten we ons regenprogramma verder en worden al onze kinderen getrakteerd op knapperige frietjes.
Wij hopen er ondanks de maartse buien toch nog een fijne dag van te maken en rekenen op jullie begrip!
Nog even ter herinnering: maandag geen school (lokale verlofdag!).
Vriendelijke groeten,

Het schoolteam