Donderdag 18/10 kreeg de school bezoek van heks Freija en graaf von Blondiau. De graaf deed een dramatische oproep “vind main knoeffel Kees Konain”. De kinderen werden uitgenodigd om als leerling-speurder speelgoed en knuffel terug te vinden.

Vandaag – zondag 21/10 – waren gelukkig heel wat jonge (en ook minder jonge) speurders aanwezig. Iedereen werd verwelkomd met een tas soep waarna de zoektocht kon beginnen. Een mooie (en ook wel lange) tocht door het bos van het domein om uiteindelijk aan het zwembad een beloning te krijgen. Een groep, aangevoerd door directeur Jo, was wel even de juiste weg kwijt maar dit werd vlug door Jo opgelost waardoor de tocht nog net iets avontuurlijker werd.

In de tent – aan de ingang van het domeien – kon iedereen nog genieten van een uitgebreid brunch.

Zoals steeds hadden de afwezigen ongelijk. Zo getuigen ook de foto’s.

er zijn geen afbeeldingen gevonden