Onder een stralende zon vierden onze kinderen vandaag carnaval. “De 4 natuurelementen” was het thema van dit jaar. Rode, blauwe, witte en bruine elfjes fladderden gezwind rond. De trollen, de waterkoningin en Avatar vervolledigden de stoet.

Onder publieke belangstelling vertrok deze richting gemeenteplein waar de kleuters en de lagere schoolkinderen hun dansjes toonden.

‘s Middags stonden er zoals gewoonlijk broodjes met worsten, hamburgers en voor de kleuters frietjes op het menu.

In de lagere school werden er mooie praalwagens in elkaar geknutseld en de leerlingen konden mee doen aan een talentenjacht.

En geloof me… Huizingen heeft talent!

Nog een woordje van dank aan:

alle juffen en meesters voor de fijne dag, de ouderraad voor de catering,  De Mannen van de Met voor de muziek,  de leerlingen van het KTA voor de begeleiding van de buggy’s, de politie en het gemeentebestuur en allen die mee geholpen hebben om er een zeer geslaagde dag van te maken.