Vanaf maandag  17 november wordt er gewerkt in de Guido Gezellestraat (aanleg stalen gasleiding).  Deze werken zullen verkeershinder met zich meebrengen. Om het brengen/afhalen van de kinderen tijdens de werken zo vlot mogelijk te laten verlopen, volgt hieronder de planning van de werken en de tijdelijke verkeersmaatregelen die we van de aannemer ontvingen:

FASE 1
Wanneer? maandag 17 november tot vrijdag 12 december
Waar?     Guido Gezellestraat tussen Demeurslaan en Breedveld
Verkeer?     Eenrichtingsverkeer richting Breedveld. Verkeer vanuit Lot wordt omgeleid via de Molenstraat en de Demeurslaan.

FASE 2
Wanneer?    maandag 15 december tot vrijdag 19 december
Waar?     Guido Gezellestraat tussen spoorweg en Demeurslaan.
Verkeer?     Eenrichtingsverkeer richting Breedveld, omleiding via Van Laetstraat.

FASE 3
Wanneer?    maandag 8 december tot vrijdag 9 januari 2015
Waar?     Beerselsestraat tussen Alsembergsesteenweg en spoorweg.
Verkeer?     Omleiding via Vaucampslaan en Alsembergsesteenweg.

Vooral FASE 3 zal veel hinder veroorzaken.
De Guido Gezellestraat wordt afgesloten aan de spoorwegbrug. Er kunnen dus geen wagens onder de brug door. Brengt u gewoonlijk langs deze route uw kinderen naar school, dan moet u vanaf maandag 8 december omrijden via de Vaucampslaan, Sinneblok, Alsembergesteenweg en de Beerselsestraat. Houd er rekening mee dat deze omweg u (onder andere omwille van de verkeerslichten op de Alsembergsesteenweg) al snel  10 tot 15 minuten extra tijd zal kosten.

Wij hopen dat deze informatie u en ons zal helpen om deze lastige periode zo vlot mogelijk te overbruggen.