logo ouderraad

Hallo iedereen,

Leuk dat jullie even een kijkje komen nemen op onze pagina…

Wij, de ouderraad van GBS Huizingen, zijn een groep van mama’s en papa’s die de school een warm hart toedragen. Samen met de leerkrachten en directie willen we zorgen voor een fijn schoolklimaat waar iedereen zich kan ontwikkelen tot zijn/haar eigen “Ik”. Door maandelijks even bij elkaar te zitten komen we te weten wat er leeft op school en waar wij als ouderraad kunnen bijspringen. We zijn er voor de school maar ook voor jullie, de ouders.

Wij kunnen adviseren, informeren of zorgen voor een financiële ruggensteun (bvb. bijdrage voor het busvervoer bij uitstappen, sinterklaasfeest, klas- en knutselbudgetten, oma- en opafeest, ondersteuning van de werkgroepen mobiliteit, gezondheid, …).

Die centen komen helaas niet zomaar uit de lucht gevallen en daarom organiseren wij, samen met de school verschillende activiteiten. Denk maar aan “Lekker griezelen”, de wafelverkoop en “feest op school”.

Hebben jullie nog tijd en/of zin om deel uit te maken van deze ouderraad dan zijn jullie altijd welkom op een van onze vergaderingen.

Zien jullie het echter niet zitten om maandelijks te vergaderen, maar lukt het wel om een handje toe te steken op een van onze activiteiten, dan is dat zeker ook mogelijk.

Jullie zien het, een ouderraad is nooit volzet, want eens de kinderen de school verlaten, verlaat de ouder ook de ouderraad. Dus iedereen is altijd welkom!

Ik hoop jullie ooit te mogen ontmoeten op één van onze vergaderingen of op één van onze activiteiten.

Hebben jullie nog vragen of opmerkingen dan horen we ze graag! Contacteer gewoon een van de leden van de ouderraad! Of stuur een berichtje naar ouderraad.huizingen@gmail.com.

Groetjes,

Pieter De Winter